Hoe kan je _echt_ alle geheugengebruikers zien?

WindowsXP.
Als je taakbeheer start en bij processen de waarden in de tabel 'geheugengebruik' optelt, kom ik op meerdere PC's bij lange na niet toe aan het in gebruik zijnde geheugen (tab Prestaties, geheugengebruik kB totaal).

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

installer express explorer dat is een beter programma dan taakbeheer
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het hoeft niet altijd een proces te zijn die geheugen gebruikt. Zeg maar hetzelfde als SQL Server, deze gebruikt het proces sqlsvr.exe maar deze zorgt er alleen maar voor dat SQL gebruikt kan worden, maar onderwater word er voor de database alsnog veel geheugen in gebruik nodig. ( deze vind je wel terug alszijnde een Handle )

Je zult dus een andere tool moeten gebruiken om je volledige geheugen uit te kunnen lezen.